Πρόταση Franchise - TELEMARKETING STORE

Υπεύθυνος Ανάπτυξης: Σπύρος Γρηγοριάδης

Έναρξη Δραστηριότητας / Έναρξη Franchise: 1986
Εταιρικά Καταστήματα: 3
Καταστήματα Franchise: 19
Σύμβαση: 12
Εμπειρία Franchise: OXI

H εταιρεία ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1987 και σήμερα έχει συμβάσεις για τηλεπωλήσεις με όλα τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και με τα κυριότερα περιφερειακά. Η δραστηριότητα αυτή περιλαμβάνει την πώληση προϊόντων από την τηλεόραση όπως όργανα γυμναστικής, είδη νοικοκυριού, είδη προσωπικής φροντίδας, χόμπι, είδη αυτοκινήτου gadgets κ.α.

Γιατί ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΕ;

Πολυκαναλικές πωλήσεις με επίκεντρο τον πελάτη

H εταιρεία ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1987 και σήμερα έχει συμβάσεις για τηλεπωλήσεις με όλα τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και με τα κυριότερα περιφερειακά. Η δραστηριότητα αυτή περιλαμβάνει την πώληση προϊόντων από την τηλεόραση όπως όργανα γυμναστικής, είδη νοικοκυριού, είδη προσωπικής φροντίδας, χόμπι, είδη αυτοκινήτου gadgets κ.α.

Η Εταιρεία σήμερα κατέχει ηγετική θέση στην αγορά των τηλεπωλήσεων (50% της αγοράς) με ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο που καλύπτει σήμερα το 25% των ελληνικών νοικοκυριών και αυτό συνεχώς ανανεώνεται αφού κάθε χρόνο ταχυδρομεί καταλόγους σε περισσότερους από 1.200.000 πελάτες.

Αλλο ένα σημαντικό κομμάτι των δραστηριοτήτων της ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Α.Ε. είναι η έκδοση συλλεκτικών σειρών μέσω των Διεθνών Μοναδικών Συλλογών.

Το 1997 η ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Α.Ε. ανέπτυξε περαιτέρω τη δραστηριότητά της αναλαμβάνοντας την αντιπροσωπεία του ΟΤΤΟ, διεθνούς γερμανικού καταλόγου αγορών με περισσότερα από 40.000 είδη από ρούχα έως ηλεκτρονικά. Από μόνος του είναι ένα μεγάλο πολυκατάστημα με μεγάλες πωλήσεις.

Το 2000 η εταιρεία ξεκίνησε δυναμικά το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω internet (www.telemarketing.gr) και σήμερα η ιστοσελίδα της έχει πάνω από 1.200 διαφορετικά προϊόντα.

Επελέγη από την Stat Bank ανάμεσα στα Διαμάντια του Ελληνικού Εμπορίου.

Η εταιρεία έχει ετήσια αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 25%.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών προς τους πελάτες, η Εταιρεία πιστοποιήθηκε μέσα στο 2005 κατά σύστημα ISO 9001:2000 στη "Διαμεσολάβηση & Παροχή Υπηρεσιών στον τομέα των πωλήσεων κάθε είδους προϊόντων καθώς και αγορά και μεταποίηση αυτών με αλληλογραφία, τηλέφωνο, τελεξ, τηλεόραση".

Προσδοκά να αναδειχθεί σε κύρια εταιρεία τηλεπωλήσεων στην περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης. Μέσα στα άμεσα σχέδιά της είναι η υλοποιήση επενδυτικού σχεδίου μεγάλης κλίμακας.

Διαθέτει 22 καταστήματα από τα οποία τα 19 έχουν δημιουργηθεί με τη μέθοδο του franchise.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

H μεγάλη επιτυχία της Τηλεμάρκετινγκ ΑΕ βασίζεται στην ικανότητά της να βρίσκει μοναδικά έξυπνα προϊόντα και να τα προωθεί με ποικίλους και πρωτοποριακούς τρόπους.

Οι πελάτες προσελκύονται από το πολυκαναλικό σύστημα πωλήσεων που εστιάζει στον πελάτη. Το σύστημα Customer Relationship Marketing (CRM) της εταιρίας είναι το πιο ανεπτυγμένο στην Ελλάδα και βέβαια αυτό εφαρμόζεται και στα καταστήματα. Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνεται η μέγιστη επισκεψιμότητα (Traffic).

Μέσα στο κατάστημα την προσοχή τραβάει το πρωτοποριακό design με σημεία που τονίζουν τις δυνατές προσφορές, τα νέα προϊόντα, τα προϊόντα best seller, αλλά και σημεία επιδείξεων, συλλεκτικών προϊόντων κλπ. Mε τη βοήθεια σύγχρονων προγραμμάτων μάρκετινγκ της εταιρίας, o συνεργάτης πετυχαίνει να αυξήσει το Ποσοστό του Κλεισίματος της Πώλησης (Closing Rate) και το Mέσο Kαλάθι ανά πελάτη.

CONCEPT TELEMARKETING STORE

Μελετώντας έρευνες στο εξωτερικό αλλά και δικά της στοιχεία βρέθηκε ότι πολλοί πελάτες ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της αλλά προτιμούν την αγορά πρόσωπο με πρόσωπο. Έτσι αποφασίστηκε η ανάπτυξη της εταιρίας και μέσω καταστημάτων.

Σε συνεργασία με συμβούλους επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Μ. Βρετανία ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό μοντέλο καταστήματος που περιλαμβάνει το στοιχείο του θεαματικού αλλά και της σωστής εξυπηρέτησης. Αυτά συμβολίζονται από τα νέα χρώματα του σήματος Telemarketing Store: πορτοκαλί και μπλε.

Τα βασικά ατού της εταιρίας που εκμεταλλεύονται τα καταστήματα είναι η συνεχής και δυναμική προώθηση/διαφήμιση, η μοναδικότητα των προϊόντων χωρίς ανταγωνισμό, το εδραιωμένο πελατολόγιο ανά περιοχή, το χαμηλό κόστος λειτουργίας και η ελκυστική εικόνα των Telemarketing Stores.

Οι πελάτες προσελκύονται από την πολυκαναλική προώθηση που γίνεται. Μέσα στο κατάστημα την προσοχή τραβάει το πρωτοποριακό design με σημεία που τονίζουν τις δυνατές προσφορές, τα νέα προϊόντα, τα προϊόντα best seller, αλλά και σημεία επιδείξεων, συλλεκτικών προϊόντων κλπ.

AYΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 34%

Oι πωλήσεις της αλυσίδας Telemarketing Store αυξήθηκαν συνολικά το 2005 κατά 34% σε σχέση με το 2004. Οι πωλήσεις των παλιών καταστημάτων της εταιρίας συνεχίζουν να έχουν αυξητική πορεία με +14% για το ίδιο διάστημα. Στην πολύ θετική πορεία των πωλήσεων βοήθησαν οι αυξημένες προωθητικές ενέργειες της εταιρίας μέσω τηλεόρασης και αποστολής καταλόγων στους πελάτες της.

Τα Telemarketing Store πετυχαίνουν από την μια να ανοίγουν επιτυχημένα νέα καταστήματα (5 για το έτος 2005) που έφεραν αύξηση πωλήσεων 30%. Από την άλλη να αυξάνουν τις πωλήσεις των παλιών καταστημάτων κατά 14%. Το πλέον θετικό στοιχείο είναι ότι η αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες του 2005 και τον Ιανουάριο του 2006 είναι ακόμη μεγαλύτερη που σημαίνει ότι και το 2006 θα συνεχιστεί η εντυπωσιακή αυτή πρόοδος.

Πλεονεκτήματα

Η Telemarketing Α.Ε. η μεγαλύτερη εταιρία πωλήσεων εξ αποστάσεως στην Ελλάδα επιθυμεί να ευρύνει την αλυσίδα των καταστημάτων της μέσω franhise σε όλη την Ελλάδα ώστε οι πελάτες της που τη γνωρίζουν από την T.V. και τους καταλόγους της, τώρα να μπορούν να πλησιάσουν τα προϊόντα της, να τα δουν, να τα περιεργαστούν και να αγοράσουν.

Γιατί TELEMARKETING STORE;

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Telemarketing Store

  • Έχουν τη συνεχή και δυναμική παρουσίαση προϊόντων από τα ΜΜΕ, που χτίζει πελάτες. Αυτή γίνεται μέσω τηλεόρασης, μέσω απευθείας ταχυδρόμησης εντύπων, περιοδικών και μέσω internet.
  • Έχουν προϊόντα χωρίς ανταγωνισμό σε μεγάλη γκάμα.
  • Έχουν εδραιωμένο πελατολόγιο ανά περιοχή που εξασφαλίζει τζίρο στα καταστήματα.
  • Έχουν χαμηλό λειτουργικό κόστος και καλά περιθώρια κέρδους που εξασφαλίζουν κορυφαία κερδοφορία και γρήγορη απόσβεση.
  • Έχουν ελκυστική εικόνα που τραβάει πελάτες και από την περίμετρο του καταστήματος.
  • Έχουν δοκιμασμένη συνταγή σε 3 εταιρικά και 19 καταστήματα franchise.

Έδρα:Aρκαδίου 8, Μαρούσι, 15124
Γεν. Δ/ντής: Μάνος Μαρκάκης
Τηλέφωνο:210 2703295
E-mail:
Royalties Franchise:OXI
Συμμετοχή στην Πανελλαδική Διαφήμιση: OXI
Μέσο Μέγεθος καταστήματος Franchise: 70τμ
Μέσο ύψος Επένδυσης Franchise: €60.000
Entry Fee Franchise: €12.000
Τρόποι Χρηματοδότησης Franchise: 6 μήνες πίστωση, LEASING




Φόρμα Ενδιαφέροντος για πληροφορίες Franchise

Συμπληρώστε τώρα την αίτηση Ενδιαφέροντος για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε και εσείς να αποκτήσετε μία επιχείρηση
TELEMARKETING STORE.

Όνομα:
Επώνυμο:
Πόλη:
Νομός:
Τηλ:
Κινητό
e-mail:
Σχόλια:*


Προσοχή. Τα σχόλια σας είναι πολύ σημαντικά για την αξιολόγηση του ενδιαφέροντος σας από την εταιρεία αυξάνοντας την πιθανότητα απάντησης του αιτήματός σας καθώς επίσης και να λάβετε τις πληροφορίες για το franchise που ζητήσατε.

Όλα τα πεδία είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν εκτός από το κινητό τηλέφωνο!


Παρακαλούμε γράψτε αυτό που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.

Κωδικός Ασφαλείας: *


Στο FranchiseCore.gr, στόχος μας είναι να σας προμηθεύσουμε με μια μεγάλη ποικιλία πιθανών franchise ευκαιριών. Αποστέλλοντας τα στοιχεία σας μέσω της φόρμας ενδιαφέροντος, συμφωνείτε με τους όρους της πολιτικής χρήσης των πληροφοριών του site.



Είσοδος

Username

Password

Ξέχασα το Password!

Δωρεάν Καταχώρηση
Εταιρείας Franchise


Προωθήστε το δίκτυο Franchise
χωρίς οικονομική επιβάρυνση

Εγγραφή


Νέες Εγγραφές